donderdag 1 april 2010

denk beelden droom gedachten
-

12 opmerkingen:

  1. Wel hoor, Gouda is redelijk te doen vanuit België..( hihihi)
    Welterusten, herkenbare denkert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-)) Tja ik ... maar ik kan je niet zegenen, ben niet gemachtigd maar ik kan wel een zachte zonnekesgroet achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaahahha
    jawel hé trek de koelkast maar open :-)
    dan gaat het zonneke schijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk voor je en het komt af!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle zegen komt van boven. Alle regen ook. Sjonge, het regent hier dat het giet. En! Het sneeuwt, hagelt en waait.....

    Dus ik zoek de zegen ook even wat dichterbij, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi plaatje met de nodige humor....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jawel hoor kijk eens op je eigen blogje jou mooie soms dromerige woorden zijn een zegen voor ons,groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wim, goedenavond!

    Heerlijk al die zegen die we van boven krijgen!

    En jíj bent ook heerlijk humoristisch!

    Dank voor je bijzonder aardige reactie op m'n weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woehahahaha, héérlijk-grappig log, bovendien nog mooi in vorm gegoten ook Wim! Merciekes voor de gulle lach die jij me schonk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Of de zegen van boven komt of niet, is me om het even. Als we menselijkerwijze maar blijven proberen elkaar alle dagen tot zegen te zijn. Is dat je voldoende nabij?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Regen wel, maar of alle zegen uit de lucht komt vallen.
    Waarom denken we dat het van boven komt?
    Waar bevindt zich die hemel, die zegen, die God? ;-)
    Misschien is het wel dichterbij dan we denken.

    BeantwoordenVerwijderen