woensdag 27 mei 2009

het gouden lepeltje

Om eerlijk te zijn: rijstpap heb ik al veelvuldig en in grote hoeveelheden naar binnen gewerkt, maar... nog nooit met een gouden lepeltje.

Daar kan nu verandering in komen want ter gelegenheid van m'n 50ste kreeg ik er ééntje van zus! Een edel geschenk.

Het is nu alleen nog de vraag of ik dit kleinood veel zal durven gebruiken. Misschien best even op 't internet zoeken hoe je dit gerief schoon en mooi houdt. Ach, ik zal er niet aan kunnen weerstaan. Geef toe, een schepje rijstpap op zo'n blinkend geel metaal, dat is toch echt wel hemels!

Dit is hét gouden lepeltje, op beeld vastgelegd met mijn nieuw fototoestel, gekregen van vrouw en zoon ter gelegenheid van mijn 'gouden' jubileum.


Soms is een jaartje ouder worden toch nog

goud waard...

-

1 opmerking: