woensdag 11 januari 2012

Telegram
-
Nu even géén lange zin. Heb onvoldoende adem - geen stem. Zware luchtweginfectie. Begonnen op 1 januari. Hoge koorts. Twee dagen in bed. Rillen en zweten. Antibiotica gestart na doktersbezoek. Lastig ophoesten. Moeilijk slapen. Hoesten. Nog meer medicatie. Nog meer hoesten. Hees - nauwelijks nog stem. Voel me zwak. Hoesten... Vandaag 11 januari, eindelijk beterschap. Dit jaar nog niet uit huis geweest! Hoe voelt, ruikt, oogt 2012? Wanneer begint 2012 voor mij? Waarschijnlijk zaterdag: beurs voor toekomstige hogeschool- en universiteitsstudenten. Kuch! Tot later. Kuch.
-

26 opmerkingen:

  1. Beterschap Wim, ik brand een speciale kaars voor je die ik...in België gekregen heb. Net zoals een zilverkleurig boeddhaatje, de serieuze versie.
    Weet je wat, ik beeld het ergens vandaag af op mijn andere blog http://walterswerkwijze.blogspot.com/

    Groetjes Wim en hopelijk ooit weer tot blogs, zoals alleen Wim dat kan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee lieve Wim, je vorige post is geheel aan mijn voorbij gegaan, schandalig natuurlijk ik weet het, hihi. Voor jou en je gezin uiteraard ook de allebeste wensen voor 2012, in goede harmonie, vol van creativiteit en vooral goede gezonheid, alhoewel daar tot op de dag van vandaag voor jou nog niet veel van te merken is.

    Misschien waag je het vandaag nu het wat beter met je gaat de beginnende geuren van 2012 op te vangen, ze ruiken voortreffelijk hoor en hoop datje er iets van mee zult krijgen.

    En inderdaad Wim, net als walter al omschrijft, ook ik hoop OOIT weer tot blogs, er is uiteindelijk maar één Wim met niet te evenaren posten, en die Wim MIS ik heel erg!!!

    Wens je het allerbeste met alles wat je bezighoud.....

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeioei naar de beurs, hopelijk is je hoofd helder en klaar tegen dan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jawadde... ik hoop dat je gauw weer tiptop bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en sterkte! Hopelijk gaat het gauw weer wat beter....groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk ben je nu toch een stuk, of helemaal, beter?
    Want ja
    zieker dan ziek zijn ís niet leuk!!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei Wim, je bent het jaar echt wel heel ziekjes gestart. Hopelijk ben je er ondertussen terug bovenop. Verzorg je goed want met deze temperturen blijf je maar best binnen als je verzwakt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondertussen 6 februari, buiten barkoud, maar prachtige luchten,
    kon je er al van genieten en van dat heerlijk witte landschap.
    We (ik) missen je Wim,

    liefs
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lepeltje van Goud,
    hoe gaat het met jou in deze stille witte wereld?
    Liefs,
    vanop een (bewoond) eiland.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inmiddels staat de kalender op een maand verder, hoest nu met jou? ( hopelijk kuch-en koorstvrij ) Zoute groeten, Salty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Wim,
    Er staat verderop een hele mooie tekst over hoe je omgaat met je herinneringen. Als metafoor is een rugzak gebruikt. Ik zou die tekst graag voor een gelegenheid willen voorlezen. Welke naam kan ik gebruiken om aan te referenen, wie schreef dit ? met groet Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na een lange tijd kom ik hier weer eens binnen en oei ... hoop dat ondertss alles meer naar wens verloopt. Ben ondertss weg bij skynet zie url. Mag ik jou het allerbeste wensen. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben hier voor het eerst maar leef je nog ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sterkte, ik prober wer vaker langs te komen, mar bennog steeds zwaar revazliderend.liefs inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jammer, ik ben je e-mailadres kWijt



    mail jij me es als je het mijne nog hebt?



    IK WIL DE WOORDENWISSELING HERSTELLEN...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe zal het met je gaan???? En de mensen die je dierbaar zijn,.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben je er nog? Of weer?? Gaat het goed met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Wim,

    Ik hoop en schrijf de wens
    dat de dagen gaan
    en dat het gaat
    zoals je dat wilt
    of niet, misschien
    maar dat je dan toch
    de dagen aan kan !!
    Alle geluk en liefs,
    van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 jaar later,
    Wim, we (ik) mis(sen) je.

    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wim, ik lees nu dat ik grote achterstand heb in het lezen van je blog. ik hoop dat je intussen totaal herstelde. beste wensen voor intussen een gelukkig 2018!

    BeantwoordenVerwijderen