zondag 3 juli 2011

'Out of the blue' (11)
-
Dag 6: onder de Spaanse zon in Palma de Mallorca
-
-
                       Verandering van lucht: we leggen aan onder de Spaanse hemel.
                       Een taxi brengt ons naar de enorme kathedraal.
                       Palazzo's, sfeervolle straatjes, souvenirshops, terrasjes, zonnige pleinen,
                       mooie winkelstraten, promenades onder de palmbomen:
                       dit is een stad op maat van de toeristen.
                       Opvallend, vooral na een stad als Napels, is de netheid.
                       Het is hier heerlijk rondslenteren. Deze plaats bevalt me wel.
                       Ze brengt herinneringen aan een reis door Andalusië, lang geleden.
                       Voldaan en vervuld van de Spaanse sfeer stappen we terug de boot op.
-

1 opmerking:

  1. Hihihi Wim als je mij nu zou zien zitten dan lach je dubbel van het lachen. Zoek de verschillen, daar moest ik aan denken toen ik net hier je bovenste foto bekeek en onderaan rechts in de wat donkere blauwe rand iets roods zag. Heb ik dit gemist in de andere posten vroeg ik mezelf af, even kijken....NEE die staan daar niet. Met het handige schaartje even dat kleine stukje uitgeknipt en opgeslagen als "ROOD DINGETJE" lig je al te schuddebuiken Wim?
    In mijn fantasie zie ik een heel klein Wimmetje met een brandweerhelmpje op, whahahwhaha, nu moet ik om mijzelf lachen.
    Enfin, even dat rode dingetje in mijn grafische programma vergroten, verhelderen en duidelijker [trachten] te maken, maar helaas ik kom er niet achter wat het is.

    Maar ik heb ook aandachtig gekeken naar de weer zeer geslaagde dag voor jullie op deze onverwachte ontdekkingsreis. Ik proef zo goed alle schoonheden van mijn geliefde Italie en waan mij daar even ter plekke bij het zien van al dat moois. Wat een heerlijke en vooral ook mooie ervaring om deze reis mee te kunnen maken.

    Geniet van een heerlijke week,
    Lieve groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen