zaterdag 11 september 2010

Cowwash
-

13 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhhhhhh
    daar genieten ze zo van :-)
    wat een e heerlijk zicht wim
    da's een boer met erg veelliefde voor het welzijn van zijn dieren :-)

    machtig mooi plaatje.

    slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, ik wil ook zo'n douche!
    Maar zo'n koe wil ik ook eigenlijk wel...
    Wel....terusten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alles bestaat er een oplossing !

    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach gossie, aan haar ogen te zien voelt zij letterlijk nattigheid. Schitterende foto is het...

    Fijne zondag Wim,
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je Wim.....ik mis je wel in blogland hoor. Hoop dat alles goed met je gaat en dat er niet iets vervelends aan de hand is, wat met verdriet te maken heeft.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je bloggen even niet zo interessant meer vindt, of er simpel weg geen zin meer in hebt, wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden. Hoop binnekort weer iets van je te zien of te horen...

    Alle goeds gewenst,
    Lieve groet, Jopsephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, wat teder en wat mooi. Ik stuur je nog even een bericht via je e-mail, Wim. Heb het goed. Je bent onmisbaar in blogland, ook voor mij. Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieve zachte uitstraling heeft deze koe:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi! nog nooit eerder gezien!
    Een zalige foto en dan de titel,goed gevonden Wim:) ,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen